....جمعه یعنی....


در انتظار طلوع

آنقدر غایب میشوم شاید دل کسی برایم تنگ شود ولی افشوش که فراموش شده ام.

  جمعه یعنی شوق،یعنی انتظار

      جمـعــه یعنـی طاق ابروی نـگار

         جــمـعه یـعنـی غـروب غصه دار   

   جمعه یعنی مهدی چشم انتظار

               جمـعه هــا بر ما دعا دارد حبیب       

          در قــنــوتش یاد ما دارد حبـیــب

            کـاش روزی بـه دست دلـبـــــرم    

         ســـایه پـرچم بیفــتـد بــر سرم

 

 

المهدی ادرکنی

 



نظرات شما عزیزان:

mahyar,jo0o0n
ساعت6:44---13 بهمن 1390
سلام داداشی؛خوبی نانا؟‏↳‏

ازینکه تو وبم نظر دادی ممنون؛وب شما هم دنج وخوشچله؛من مهیارم؛
پاسخ:شرمنده که عمومی شد


moohamad
ساعت23:59---8 بهمن 1390
چرا اینقدر عصبانی .

خدایی لینکت کردم .

اولش هم لینک بودی ولی یهدم رفته بو ثبتش کنم.
پاسخ: ناراحت نشینا اصلا خوشم نیومد وبتون حذف نشده


Hasti
ساعت23:25---7 بهمن 1390
سلام عزیزم ازاینکه بهم سر زدی کیفور شدم وبلاگ کوچولو موچولو تو دوس دالم امیدوارم با پیشرفتی که میکنی یه وبلاگ بزرگ بشه دوس دارم تو لیست لینکام داشته باشمت دوس داشتی خبرم کن
موفق باشی


پیمان
ساعت18:34---1 بهمن 1390
salam azizam mersi ke behem sar zadi webet kheili ghshange
goftam har roz ye soal az darsaye digam mizaram
bazam behem sar bezan montazeram


www.royayerahae.loxblog.com
ساعت21:15---29 دی 1390
www.royayerahae.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:50 توسط منتظر| |


Power By: LoxBlog.Com